Ticket geboekt - Reisverslag uit Wittelte, Nederland van Rowan - WaarBenJij.nu Ticket geboekt - Reisverslag uit Wittelte, Nederland van Rowan - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt

Blijf op de hoogte en volg Rowan

17 Januari 2013 | Nederland, Wittelte

Mijn eerste stappen richting mijn stage zijn gezet en mijn vertrek komt steeds dichter bij. 4 februari zal ik om 10.05 vertrekken vanaf Schiphol richting Birmingham. Ik zal worden opgehaald door iemand van het bedrijf. Deze vrouw neemt me mee naar het appartement, waar iemand anders op het kantoor zal zitten wachten om me het een en het andere uit te leggen over mijn huisje. Daarna zal de eerste vrouw mij de omgeving een beetje laten zien en zij zal me ook de eerste stage dag ophalen om naar kantoor te gaan. Goed geregeld allemaal!

Ik zal gaan stage lopen bij een housing association genaamd Caldmore Accord. Daar zal ik gaan werken in een project team, als support van de Project manager om te helpen met een groot project waarbij het de bedoeling is dat ze een groot aantal huizen energie zuiniger zullen maken. Dit sluit leuk aan bij wat ik allemaal in Canada heb gehad, dus hopelijk kan ik mijn steentje bijdragen.

In Birmingham zal ik een appartement delen met een klasgenote Nina. Zij arriveert 2 weken na mij in Birmingham omdat haar school in Spanje langer door gaat. Birmingham heeft 2 profesionele rugbyclubs en ik heb al even gekeken: 1 daarvan heeft zo wie zo een vrouwen team. Hopelijk kan daar bij gaan spelen tijdens mijn tijd in Engeland.

Net zo als in Canada, zal ik jullie proberen zo veel op te hoogte te houden van mij avonturen en mijn fotos op facebook plaatsen! Mocht je zelf een kijkje willen komen nemen,, laat het me weten =D lijkt me heel leuk om wat meer bezoek te krijgen van thuis, anders dan in Canada.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowan

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 30685

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2021 - 05 Oktober 2023

Canadian expats

03 Oktober 2016 - 03 Januari 2017

Reizen in Nieuw Zeeland en Australie

23 Augustus 2014 - 13 Januari 2015

Afstudeerstage in Suriname

04 Februari 2013 - 02 Juli 2013

stage in Birmingham

30 Augustus 2012 - 21 December 2012

Studeren in Canada

Landen bezocht: