Eerste weekend - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Rowan - WaarBenJij.nu Eerste weekend - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Rowan - WaarBenJij.nu

Eerste weekend

Blijf op de hoogte en volg Rowan

10 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Darlaston

Me eerste weekendje in Darlaston, en ik moet zeggen het is nog niet zo veel aan. Stage afgelopen 3 dagen liep niet zoals ik had verwacht, ma ik ga er van uit dat dat aankomende week beter wordt.

Gisteren heb ik uitgeslapen en ben ik naar een stad dicht bij mij in de buurt geweest; Walsall. Hier hebben ze behoorlijk wat winkels en shopping mall, altijd goed om te weten. Verder heb ik een behoorlijk tijdje in de Starbucks gezetten vanwege hun internet, was echt ff aan toe om te skype. Ook nog even een boek gekocht (Jane Austen), zodat ik ook eens wat anders kan doen dan tv kijken. Wordt ik tenminste op een gegeven moment wel zat.

Volgens het vorige meisje dat in mijn huis zat, moet de dongel er nog liggen, maar ik kan dat ding nergens vinden. Dus voorlopig helaas nog geen internet.

Na een middagje in Walsall ben ik naar huis gegaan en heb ik een 6 nations rugby wedstrijd gekeken op tv. Daarna eten koken, me eerste wasje gedraait (na was telefoonsche hulp van mama) en nog wat tv gekeken en toen was het wel tijd om naar bed te gaan. Vandaag weer naar de Starbucks in Walsall, waar ik nu nog steeds zit. Weer even fijn geskypt met papa en mama en anne, straks naar huis en wat boodschappen doen en dan is de dag al weer een mooi eind om.

Vandaag regent het, voor de verandering. Heb hier nog niet echt mooie dagen gehad, maja het is natuurlijk ook Engeland. GElukkig gaan we richting de zomer dus hopelijk krijg ik nog genoeg mooie dagen.

Volgende week zaterdag komt me klasgenootje Nina waar ik het appartement mee gaan delen. Kan niet wachten, wordt vast een stuk gezellig.

Aankomende week dus stage en kan ik s avons een keer meerijden naar rugby training in Birmingham.

Sorry voor het saaie en kort verslag, ga er van uit dat ik binnenkort meer beleef en jullie dus meer te vertellen heb!

Tot snel!
Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowan

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 30641

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2021 - 05 Oktober 2023

Canadian expats

03 Oktober 2016 - 03 Januari 2017

Reizen in Nieuw Zeeland en Australie

23 Augustus 2014 - 13 Januari 2015

Afstudeerstage in Suriname

04 Februari 2013 - 02 Juli 2013

stage in Birmingham

30 Augustus 2012 - 21 December 2012

Studeren in Canada

Landen bezocht: