B & B - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Rowan - WaarBenJij.nu B & B - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Rowan - WaarBenJij.nu

B & B

Blijf op de hoogte en volg Rowan

12 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Darlaston

Of terwijl: Birmingham & Boyfriend.

Het is al weer een tijdje geleden dat ik heb geschreven, terwijl ik toch best wel wat heb meegemaakt! Vanavond jullie maar eens updaten dus.

Het weekend voordat Anne kwam (das niet afgelopen weekend, maar het weekend daarvoor), zijn Nina en ik naar Birmingham geweest. Zaterdag ochtend gingen we eerst met de bus naar Walsall, om daar in de starbucks met onze vriendjes te kunnen skypen. Rond de middag gingen we richting Birmingham met de trein, dat is vanaf Walsall ongeveer 20 minuutjes. Op het station waar we uitstapte (Birimingham New Street) was het heel druk. Je komt meteen in het centrum, dus dat echt ideaal. Nina en ik gingen eerst naar de toerist information, zodat we een kaartje van het centrum konden scoren. Wisten we in ieder geval een beetje wat er te zien en te doen is en zouden we hopelijk niet verdwalen.

Het was die dag echt prachtig weer, mooiste dag in Engeland tot nu toe. We hebben het hele centrum een beetje rond verkent en verschillende oude gebouwen gezien enzo. Lunch haalde we bij de Subway weg en hebben we heerlijk buiten op een plein opgegeten.

We moesten ook nog een paar dingen hebben, dus daar gingen we naar opzoek in een enorm winkelcentrum (de Bullring). Vervolgens liepen we naar een markt, die iets weg had van de zwarte markt in Beverwijk. Als echte nederlanders die we zijn, hebben we daar een nieuw bedovertrek gekocht en de gene die we al eerder in het winkelcentrum weer ingeruild. Die op de markt was veel goedkoper dan die van het winkelcentrum. Rond 5 uur gingen we weer richting huis, we hadden allebei behoorlijk de pijp uit van al het gewandeld dat we hadden gedaan.

Zondag was uitslaap en schoonmaak dag voor mij. 's Middags ben ik tussendoor nog even naar Walsall geweest om te skypen met papa en mama. Schoonmaken moest natuurlijk gebeuren omdat Anne dinsdag zou komen.

En toen was het eindelijk zo ver: dinsdag!! S ochtends gingen Nina en ik naar het hoofdkantoor van Accord in West Bromwich. Daar hadden we een soort interview met een mevrouw. Zij kon ons aan informatie helpen die we nodig zijn voor het eerste verslag dat we moeten maken voor school. Daarna ben ik met Nina meegegaan naar het kantoor waar zij altijd werkt. Dit kantoor zit in Walsall en het was makkelijker voor mij om daar te zijn, omdat dat dichterbij het station zit waar Anne zou aan komen met de trein.

Om iets voor 12 vertrok ik van het station, want Anne had mij gesmst dat hij in de trein zat. Ik stond eerst bij het verkeerde perron, dus op een gegeven zag ik Anne uit de trein stappen aan de andere kant. Zonder mij te bedenken ben ik als een gek naar de uitgang van het station gerent, omdat ik wist dat Anne daar uit zou komen. En daar was ie dan, eindelijk!
Eerst zijn we wat gaan eten bij de Subway (ja alweer) en daarna hebben we snel de bus naar huis genomen.

Woensdag moest ik helaas gewoon naar het kantoor. Donderdag ging ik met 3 andere mensen van kantoor naar Londen naar een beurs. Ik werd s ochtends al om kwart over 6 opgehaald en ik was s avonds pas rond 8 uur thuis. Gelukkig had ik woensdag al me koffer gepakt, want ik was echt kapot. De beurs ging over energy besparende manier en techonlogie voor in huizen. Dit sluit helemaal aan bij de opdracht die binnenkort gaan beginnen op kantoor en waar ik ook aan ga werken. De beurs was leuk, maar ik heb niet echt nieuwe dingen gezien die we kunnen gebruiken voor het project. De meeste dingen zijn we al van op de hoogte. Ik ben benieuwd of de andere op kantoor het daar ook mee eens zijn.

Anne was er al weer 3 dagen, wat gaat de tijd snel! Wel echt fijn dat hij er was. Alleen jammer dat hij overdag niet zo heel veel te doen heeft...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowan

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 30755

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2021 - 05 Oktober 2023

Canadian expats

03 Oktober 2016 - 03 Januari 2017

Reizen in Nieuw Zeeland en Australie

23 Augustus 2014 - 13 Januari 2015

Afstudeerstage in Suriname

04 Februari 2013 - 02 Juli 2013

stage in Birmingham

30 Augustus 2012 - 21 December 2012

Studeren in Canada

Landen bezocht: