Met zijn drietjes - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Rowan - WaarBenJij.nu Met zijn drietjes - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Rowan - WaarBenJij.nu

Met zijn drietjes

Blijf op de hoogte en volg Rowan

22 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Darlaston

Werkweek 3 is al weer voorbij, en veel leuker dan de 2 weken ervoor. Nina en Pim kwamen zaterdagavond rond 8 uur aan en gelukkig hadden ze nog honger want ik had salade en gebakken aardappels gemaakt. Zondag hebben we uitgeslapen, flink wat boodschappen gedaan en s middags te voet de stad verkent. Ik wist natuurlijk een paar dingen te vinden, maar zelf had ik ook nog niet veel verkent. Darlaston is geen mooie stad, net zo als het hele gebied eigelijk. Een oud mijngebied, vele oude leegstaande fabrieken en sommige gebieden zijn ze juist helemaal aan het vernieuwen en ziet er goed uit.

Op stage gaat het steeds beter, maar echt druk heb ik het nog steeds niet. Maar heb nog steeds alle vertrouwen dat het beter wordt. ER komt een enorm project aan en die begint binnenkort. Kan niet wachten!

Dinsdag had ik rugby training. Nina en Pim wouden die avond naar de sportschool, dus toen ik thuis kwam was het eten klaar en was ik mooi optijd klaar voor