Met zijn drietjes - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Rowan - WaarBenJij.nu Met zijn drietjes - Reisverslag uit Darlaston, Verenigd Koninkrijk van Rowan - WaarBenJij.nu

Met zijn drietjes

Blijf op de hoogte en volg Rowan

22 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Darlaston

Werkweek 3 is al weer voorbij, en veel leuker dan de 2 weken ervoor. Nina en Pim kwamen zaterdagavond rond 8 uur aan en gelukkig hadden ze nog honger want ik had salade en gebakken aardappels gemaakt. Zondag hebben we uitgeslapen, flink wat boodschappen gedaan en s middags te voet de stad verkent. Ik wist natuurlijk een paar dingen te vinden, maar zelf had ik ook nog niet veel verkent. Darlaston is geen mooie stad, net zo als het hele gebied eigelijk. Een oud mijngebied, vele oude leegstaande fabrieken en sommige gebieden zijn ze juist helemaal aan het vernieuwen en ziet er goed uit.

Op stage gaat het steeds beter, maar echt druk heb ik het nog steeds niet. Maar heb nog steeds alle vertrouwen dat het beter wordt. ER komt een enorm project aan en die begint binnenkort. Kan niet wachten!

Dinsdag had ik rugby training. Nina en Pim wouden die avond naar de sportschool, dus toen ik thuis kwam was het eten klaar en was ik mooi optijd klaar voor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowan

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 30473

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2021 - 05 Oktober 2023

Canadian expats

03 Oktober 2016 - 03 Januari 2017

Reizen in Nieuw Zeeland en Australie

23 Augustus 2014 - 13 Januari 2015

Afstudeerstage in Suriname

04 Februari 2013 - 02 Juli 2013

stage in Birmingham

30 Augustus 2012 - 21 December 2012

Studeren in Canada

Landen bezocht: