Dallas & Rookie party - Reisverslag uit Kitchener, Canada van Rowan - WaarBenJij.nu Dallas & Rookie party - Reisverslag uit Kitchener, Canada van Rowan - WaarBenJij.nu

Dallas & Rookie party

Blijf op de hoogte en volg Rowan

15 Oktober 2012 | Canada, Kitchener

Donderdag was niet zo'n heel geweldige dag. Anne zou geopereerd worden die dag en met een beetje geluk zouden we even bellen zodra ik wakker was of na school. Maar helaas, we hadden geen geluk. Hele dag in spanning zitten te wachten, ma geen bericht. Ook nog een gemiste oproep, terwijl ik naar rugby training was. Gelukkig heb ik een lieve schoonbroer, die me aan het eind van zijn dag toch een berichtje had gestuurd. Slaapt toch wat lekkerder als wat gehoort hebt.

Vrijdag ochtend geskypt met Anne en de rest van de dag met school bezig geweest. 's avonds rugby training. Deze was veel beter dan die van Donderdag. Donderdag was iedereen chagerijnig en teleurgesteld over de wedstrijd. Hoewel vrijdag de helft van het team maar op training was, was de training een heel stuk gezelliger.
Die avond zou ik ook uit gaan met Ashley en Amelia, 2 meiden van me team. Rond half 10 was ik bij Ashley, waar we eerst wat gingen voordrinken, om vervolgens met de taxi naar Dallas te gaan. 2 andere vriendinnen en een vriend van Ashley ging ook mee uit. Dallas was beste een mooie club, alleen draaide ze vooral country muziek. Even wennen dus. Ik heb opzich wel een leuke avond gehad, alleen mogen we van mij volgende keer wel wat langer blijven. Volgens mij zijn we nog geen 2 uur binnen geweest. Wel handig dat het ladys night was en dus voor 11 uur gratis entree. Terug ging we met de gratis bussen die reden vanwege het Oktoberfest, handig. Omdat ik me jas bij Ashley had laten liggen, met daarin me sleutels, moest ik eerst weer naar haar huis. 10 minuutje naar Res lopen en wat was het koud! Het was behoorlijk aan het vriezen.

Zaterdag lekker uigeslapen en met papa en mama geskypt. Daarna heb ik boodschappen gedaan en maar weer eens voor de verandering met school bezig geweest. Ook moest ik de was weer doen. 's avonds was ik utigenodigt voor een feestje bij een paar jongens thuis. Een behoorlijk aantal klasgenoten waren er, maar het bleek ook een Rookie Party van de volleybal te zijn. Rookie is een ander woord voor groentje. Alle nieuwelingen van een sportteam krijgen een ontgroening. Meestal betekend dat raar kleding/kostums, gekke opdrachten doen en drank drinken om de meeste stomme redenen. Je andere teamleden die al langer in het team zitten hebben de leiding over deze avond. Eigelijk was ik in overtreding door naar het feestje te gaan. Het is namelijk niet toe gestaan om 24 uur (of was het nou 48 uur?) voor een wedstrijd te drinken. Gelukkig ben ik gewend aan brak spelen, dus ik zag het probleem niet haha.
Ik ben netje op tijd naar huis gegaan met voor de laatste keer de gratis Oktoberfest bus. Oktoberfest is namelijk na dit weekend afgelopen.

Zondag ging om 9 uur de wekker, want om 12 uur hadden we weer een rugby wedstrijd. Ditmaal tegen de nummer 4, Sheridan. Ik heb 10 minuten op Full Back staan, daarna werd er wat geruild en gewisseld en was ik wing. Ik weet niet goed waarom ik van positie wisselde, kan zijn of omdat het ergens anders niet goed liep of omdat ik gewoon geen Full Back talent ben. Uiteindelijk hebben we de wedstrijd verloren met 24-5, helaas. Maar gelukkig ging het al een heel stuk beter dan de wedstrijd van woensdag. De volgende wedstrijd is aankomende donderdag tegen Seneca, waar we vorige keer zoveel blessures aan over hadden gehouden. Ben benieuwd.... Na de wedstrijd lekker naar huis gegaan, beetje met school bezig geweest, maar vooral lekker lui geweest.

Liefs!

  • 19 Oktober 2012 - 06:48

    Rolisa:

    Leuk verhaal weer Rowie! Wat zul jij goed spelen als je terug komt, jeetje fanatiekelingen.. Ik zag al dat je goed op de hoogte werd gehouden van onze uitslagen?! Ennuh de spaak ook al helemaal te pakken met uitgaan?! Heel anders daar he?! Nou tot snel we moeten even een Skype date maken! Haha xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Kitchener

Rowan

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 30464

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2021 - 05 Oktober 2023

Canadian expats

03 Oktober 2016 - 03 Januari 2017

Reizen in Nieuw Zeeland en Australie

23 Augustus 2014 - 13 Januari 2015

Afstudeerstage in Suriname

04 Februari 2013 - 02 Juli 2013

stage in Birmingham

30 Augustus 2012 - 21 December 2012

Studeren in Canada

Landen bezocht: